Kaj so naročniška naročila oz. naročnina?
Z oddanim naročniškim naročilom ti bomo avtomatično pošiljali in zaračunali izbrane izdelke z znižano ceno v intervalu, ki je zapisan pri izdelku, vse dokler naročnine ne prekličeš.
Ko pride čas za ponovno naročilo izbranih izdelkov, bo naš sistem samodejno ustvaril naročilo, te obvestil o oddaji naročila in mi ti bomo izdelke poslali na tvoj naslov.
S sklenitvijo naročnine se zavežeš plačati minimalno dva naročila (torej ob sklenitvi in še eno nadaljnje), potem pa lahko naročnino kadarkoli tudi prekličeš.
Zakaj bi to kdorkoli želel?
Z dvema besedama - popusti in priročnost. Biti naročnik pri Malinca je ceneje kot kupovati izdelke iz redne ponudbe - naročniška cena izdelka je nižja od redne cene tega izdelka. Poleg tega je naročnina na izdelke Malinca zelo praktična izbira - sploh se ti ni treba vračati na spletno stran in skrb, da ti bo zmanjkalo najljubših izdelkov Malinca, postane le še spomin.
Ugodnost, ki si jo zakleneš z naročnino je kar 40% popust na redno ceno izbranega izdelka. Cena izdelka pri naročnini se lahko spremeni samo, če se spremeni redna cena izdelka o čemer te bomo prehodno obvestili.
Ali se lahko naročim na katerikoli izdelek?
Trenutno je naročnina mogoča samo na prehranska dopolnila, ki jih tako redno prejemaš. Ustvarjanje naročnine je zelo enostavno. Če je izdelek na voljo za naročnino, boste to možnost videli na strani izdelka pod imenom ‘’Naroči se in prihrani več’’. Izdelki, ki so na voljo za naročnino, imajo poseben 40 % popust, ki je na voljo le, če se nanje naročiš.
Za sklenitev naročnine moraš biti vpisan v svoj uporabniški račun. Če ga še nimaš, si ga lahko kreiraš pri zaključku nakupa (v spletni košarici), na gumbu ''PRIJAVI SE''. Izbere možnost: ''Tukaj sem na novo - REGISTRIRAJ SE'' in ustvari svoj uporabniški račun. Registracijo lahko opraviš tudi na tej povezavi.
Kako pogosto prejmem izdelke?
Pogostost je določena pri vsakem izdelku posebej. Odvisno je za koliko časa imamo izdelek ob priporočeni uporabi. Pri vsakem izdelku lahko pri ''Naročnini'' prebereš v kakšnem intervalu bodo prihajali paketi.
Če ste naročeni na več izdelkov z različnimi velikostmi paketov in intervali pošiljanja, boste prejeli vsakega posebej, ko se vam zaloga izteče.
Naročnina se sklene za nedoločen čas, lahko pa jo prekličeš po dveh prejetih pošiljkah.
Kako lahko prekličem naročnino?
Postopek je preprost. Naše naročnine niso namenjene temu, da bi te ujele v past in te prisilile v naročanje stvari, ki jih ne želiš ali ne potrebuješ. Želimo ti le olajšati nakupovanje. Naročnino lahko kadarkoli po dveh prejetih paketih kadarkoli prekličeš. Zato je tudi preklic naročnine priročen - stori eno izmed naslednjih dejanj:
Kako lahko dostopam do svojih naročnin?
1. Prijavi se v svoj uporabniški račun na malinca.si, odpri zavihek ''Moje naročnine'' in izberi naročnino, ki jo želiš upravljati.
2. Na strani za upravljanje posameznih naročnin lahko:
Ali lahko prekinem naročnino za 1 mesec?
Da! Preprosto se prijaviš v svoj profil v spletni trgovini in preskočiš naslednje naročilo naročnine.
3 dni pred novim avtomatskim naročilom boste prejeli tudi e-mail, kjer lahko to storiš tudi s preprostim klikom na ''Preskoči to naročilo''. Naročnina bo tako ostala aktivna in po dogovorjenem časovnem intervalu boš zopet dobil novo avtomatsko naročilo.
V svojem profilu boš lahko videl tudi natančen datum naslednje načrtovane pošiljke za vsako izmed svojih naročnin.
Kaj storiti, če me v času dostave paketa ni doma?
Brez skrbi, paket se ne bo pojavil kar naenkrat. Nekaj dni pred pakiranjem in pošiljanjem izdelkov te bomo obvestili in ti posredovali vse informacije o prihajajoči dostavi, vključno z naročenimi izdelki, stroški naročila in popusti, ki jih prejmeš v okviru naročnine.
Tudi od dostavne službe prejmeš dodatne informacije o dostavi paketa, kjer lahko datum pošiljke tudi prestaviš.
Katere načine plačila lahko uporabim pri spletni naročnini?
Sprejemamo vse načine plačila – kreditne kartice, Paypal ali plačilo po predračunu.
V primeru plačila s kreditno kartico ali Paypalom vam bomo znesek naročnine avtomatsko trgali na vsakih 30, 45 oziroma 60 dni – odvisno od izdelka. Paket odpošljemo takoj, ko je plačilo uspešno izvedeno.
V primeru izbire plačila po predračunu, vam paket odpošljemo takoj, ko je le-ta poravnan. Podatke za nakazilo prejmete na email.
Menjal sem kreditno kartico oz. kredita kartica je potekla. Kaj lahko storim?
V primeru, da je tvoja kartica potekla ali imaš novo kartico, bo plačilni sistem pri naslednjem naročilu razveljavil ponavljajoče se pooblastilo.
Plačilo naročila bo neuspešno, kar pomeni, da bo treba obnoviti naročnino.
Zaradi varnosti uporabnikov ne moremo omogočiti ponavljajočih se plačil z novo kartico. Zato ponujamo dve možnosti:
1. Želiš spremeniti način plačila za naročnino? Lahko se odločiš za plačilo po predračunu (UPN nalog).
2. Želiš nadaljevati plačevanje mesečne naročnine s kreditno kartico? Prekličemo obstoječo naročnino in skleneš novo. S tem se bo vzpostavila nova ponavljajoča se transakcija.
Prosimo, da nam sporočiš odločitev in morebitne spremembe glede plačilnih kartic na info@malinca.si.
Ali bo moje naročilo vedno dostavljeno pravočasno?
Izdelke rezerviramo za naročene stranke in se trudimo, da dostavimo vsako posamezno naročnino.
Včasih se zgodi, da zaradi stvari, na katere nimamo vpliva, kot so zamude pri dobavi sestavin ali tehnične zamude v naših proizvodnih obratih, zmanjka zalog.
Če se to zgodi, te bomo kontaktirali in ti ponudili možnost, da:
Ali lahko uporabim kodo ali darilni bon za popust pri naročnini?
Pri naročnini žal kod za dodatne popuste ni mogoče koristiti. Lahko pa se koristijo darilni in vrednostni boni.
Kaj pa strošek dostave?
Za naročila (znotraj Slovenije) je strošek dostave 2,99 €. V primeru naročila nad 60 € stroškov dostave ni. Stroškov dostave ni, če ste član Pink Kluba ali imate zakupljeno gratis dostavo za 1.leto.
V primeru prevzema naročniškega naročila na sedežu podjetja stroškov dostave ni.
Imaš še kakšno vprašanje? Piši nam na info@malinca.si ali nas pokliči na 051 244 557.