Najprej poišči želene izdelke. Lahko jih najdeš v kategorijah ali pa si pomagaš z iskalnikom (levo zgoraj). Pri izdelku klikni na gumb Dodaj v košarico in nato Nadaljuj z nakupom ali Zaključi nakup (odvisno od tega ali že imaš vse izdelke v košarici). V spletni košarici vpiši vse podatke. Še posebej bodi pozoren/a na 4. in 5. korak, da označiš način dostave in plačilo. V kolikor nimaš nobene kode ali darilne kartice polja št. 2 ne rabiš izpolnjevati. Na koncu še enkrat preglej naročilo in klikni Oddaj naročilo. Izpisala se ti bo številka naročila in na email boš dobil/a potrditev naročila. V kolikor se ti številka ni izpisala in na email nisi dobil/a nobenega sporočila naročilo ni bilo uspešno oddano. Predlagam, da nas v tem primeru kontaktiraš na info@malinca.si ali 051 244 557.
Vsa naročila, oddana do 13. ure bodo pri tebi že naslednji delovni dan. Naročila oddana po 13. uri pa bodo pri tebi najkasneje v roku dveh delovnih dni. V kolikor bi se nam karkoli zalomilo ali bi zmanjkalo zalog te obvestimo.
Paketi naročeni do 13. ure bodo pri tebi predvidoma že naslednji delovni dan. Pred dostavo boš prejel/a dva SMS-a oz. Viber sporočila. Prvega ko paket odpošljemo, kjer imaš tudi možnost spremeniti naslov, mesto in/ali datum dostave. Mogoče je, da te bo poštar pred dostavo tudi poklical. Drugi SMS oz. Viber dobiš na dan dostave. V primeru, da te v času dostave ne bo doma, ti bo poštar pustil listek s številko paketa in naslovom najbližje pošte, kjer lahko paket prevzameš z osebnim dokumentom v roku 8 dni. V primeru, da ti listka poštar ne pusti oz. da ga izgubiš lahko paket vseeno osebno prevzameš na pošti s sladilno številko, ki jo dobiš v SMS oz. Viber sporočilu.
Na voljo imaš štiri možnosti. Svoj paket lahko plačaš poštarju z gotovino, ko ti bo dostavil paket na dom/službo, po predračunu (UPN nalogu), s plačilno kartico (BA Maestro, Visa, Visa Electron, MasterCard), Apple Pay ali preko Paypala.Možnost plačila, ki ti najbolj ustreza izbereš ob zaključku nakupa.
Po uspešno oddanem naročilu ti pošljem povratni e-mail, da je tvoje naročilo sprejeto, v njem boš prejel/a številko naročila, seznam proizvodov, ki si jih naročil/a in končno ceno tvojega paketka. Preveri tudi pod promocije in vsiljeno pošto - včasih zajadra tudi tja.
Dodaj izdelke v košarico nato na 2. koraku: Kuponi in darilne kartice v polje vpišeš svojo promocijsko kodo ali kodo darilne kartice. Ne pozabi klikniti polja Potrdi. Na dnu naročila lahko vidiš znesek, ki se ti je odštel.
Razlogov, da koda ne deluje je več. Najprej preveri, če si kodo vpisal/a pravilno in kliknil/a Potrdi. Če se ti je izpisal napis Koda kupona ni veljavna, potem je mogoče koda že potekla. Velikokrat tudi kdo želi uporabiti kodo za izdelek, ki je že v akciji in zato koda ne deluje. Ker se popusti ne seštevajo, kode za popust ne moraš koristiti za izdelke, ki so že v akciji. Nekatere kode pa imajo tudi poseben pogoj (npr. minimalni znesek v košarici 15 eur) – preveri, če tvoje naročilo ustreza vsem pogojem.
Če naročiš dostavo preko Pošte Slovenije in te ni doma, ti bo poštar pustil v nabiralniku obvestilo, na kateri najbližji pošti te bo čakal paket. Včasih kakšen poštar pozabi pustiti listek - na tvoji pošti ti bodo dali paketek tudi brez listka (vendar potrebuješ osebni dokument) in številko paketa, ki jo dobiš že prej na email oz. SMS oz. Viber.
Razlogov za to je lahko več. Najprej preveri, če si uspešno oddal/a naročilo (imaš potrditev na emailu). V kolikor si označil/a preko UPN preveri, če si poravnal/a znesek. V kolikor ni nič od tega, nas kontaktiraj na info@malinca.si ali 051 244 557, da ugotovimo kje se je zalomilo.
Potrdila nam ni treba poslati. V kolikor si znesek poravnala v dopoldanskem času bomo nakazilo imeli še pravočasno na računu, da ti pošljemo še isti dan.
Malincine top prodajne hite najdeš tudi v vseh 94 drogerijah DM, Tuš drogerijah in določenih hipermarketih in supermarketih Mercator. Poglej si več informacij TUKAJ.
Kot kupcu ti pripada pravica, da v 14 dneh po prevzemu vrneš kupljene proizvode. Vendar si kot kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi proizvodov - poštnina. Priložiti moraš tudi kopijo računa. Izdelek vrni na naslov: Malinca d.o.o., Ulica svežih idej 2C, 3320 Velenje. Nato nam piši na info@malinca.si ali nas pokliči na 051 244 557, da se dogovorimo glede vračila denarja.